1 Ekim 2018 Pazartesi

[MEKTUP] 181001 Dujun'un Birlikten Gelen İkinci Mektubu



LIGHT’a

Selam herkese, uzun zaman oldu değil mi? Son mektubumun üzerinden ne kadar zaman geçti..? Hani şu teslim olduktan sonra kısaca yazdığım mektubu diyorum. Sanırım 1 ay kadar oldu. 1 ay geçmiş bile.. Nasıl geçti ayınız? Hızlı mıydı? Göz açıp kapayıncaya kadar bitti mi? Benim günlerim acayip uzunmuş gibi geliyor. Yine de koca bir ay çok çabuk geçti. Vücudum her gün aynı saatte yatıp kalkmaya, yemeye ve duş almaya alışmaya başladı. Artık her şey askerlikle ilgili haliyle. Hem ellerinizle yazdığınız hem de internetten yolladığınız tonlarca mektubu okuyabilmek için elimden geleni yapıyorum.  Sayenizde eğitmenler ve asistanlar da epey yoruluyor! Ama asla şikayetçi değiller ve tüm mektuplarınızı özenle bana ulaştırıyorlar!! Buradayken pek çok fotoğrafı görebilme imkanımız olmuyor ama bana mektuplarla birlikte yollayan sizler sayesinde hepsini görebiliyorum. Sayenizde dışarıda olup biten her şeyden haberdar olabiliyorum. Sadece mektup okuduğum zamanlarda sivil hayatla bağlantılı hissedebiliyorum. Bu yılki Şükran Günü tatili epey uzun dolayısıyla maalesef bir süre mektup alamayacağım. Bu mektup size ne zaman ulaşır onu da bilmiyorum ama umarım ki ailelerinizle mutlu ve sağlıklı bir bayram tatili geçirirsiniz / geçirmişsinizdir. (Arabayı her zaman dikkatli kullanmayı unutmuyoruz değil mi?)

Askeriyeye çok ani alınmış olsam da artık zihinsel olarak hazır hissediyorum. Karışmış ve tatmin olamamış hislerimi düzene soktum ve gerçeği kabullendim. Artık keyif alıyorum. Kendini geri çekenin kendim olduğunu fark ettim ve şimdi çok daha rahat hissediyorum.

- Diğer sayfa –

Yani demem o ki, çok fazla endişelenmeye gerek yok! Önümüzde uzun bir zaman olsa da, “beni bekleyin” gibi laflar etmektense her birinize, her anınızın kıymetini bilmenizi ve özenle yaşamınızı söylemek isterim. Her şey gönlünüzce olsun millet!!

Ayrıca pek çok insandan şirketle ilgili pek çok endişe içerikli yorum aldım. Hepimiz sizi endişelendiren şeylerin farkındayız. Bu konuyla ilgili defalarca, dikkatle düşündük. Şöyle ki eğer takımı ve şirketi korumak istiyorsak elimizdeki EN İYİ seçenek bu. Pek çoğunuzun bu en iyi seçenek olayına kuşkuyla yaklaştığını biliyorum fakat şu an size söyleyemeyeceğim bir sürü şey var. Bu yüzden varsayımlar öne sürmektense bizi anlamaya çalışırsanız endişelendiğiniz şeylerin hayat bulmaması için elimizden geleni yapacağız. Lütfen bize güvenin.

Askeriye konusuna geri dönersek, muhtemelen siz mektubu aldığınızda ben acemi birliği yemin törenine hazırlanıyor olacağım. Yurt arkadaşlarımdan ayrılacak olmak üzücü olsa da bilinmeyen bir dünyaya adım atmak da eğlenceli olacak. Yakında sevgili Eunkwang’dan ayrılacağım.. Ühü ühü. İleride, terhis olduğumuzda ona çok daha iyi davranacağım.. Arkadaşlar.. Artık veda edeyim.. Sağlıcakla kalın. Kış geliyor o yüzden lütfen hazırlıklarınızı yapın. Size tekrar yazacağım. Hoşça kalın.

-Sevgilerle Dujun.-


Kaynak: darkgreyyy, soompi
Paylaşım: Kübra