LIGHT’a
Selam herkese, uzun zaman oldu değil mi? Son mektubumun
üzerinden ne kadar zaman geçti..? Hani şu teslim olduktan sonra kısaca yazdığım
mektubu diyorum. Sanırım 1 ay kadar oldu. 1 ay geçmiş bile.. Nasıl geçti
ayınız? Hızlı mıydı? Göz açıp kapayıncaya kadar bitti mi? Benim günlerim acayip
uzunmuş gibi geliyor. Yine de koca bir ay çok çabuk geçti. Vücudum her gün aynı saatte yatıp kalkmaya,
yemeye ve duş almaya alışmaya başladı. Artık her şey askerlikle ilgili haliyle.
Hem ellerinizle yazdığınız hem de internetten yolladığınız tonlarca mektubu
okuyabilmek için elimden geleni yapıyorum.
Sayenizde eğitmenler ve asistanlar da epey yoruluyor! Ama asla şikayetçi
değiller ve tüm mektuplarınızı özenle bana ulaştırıyorlar!! Buradayken pek çok
fotoğrafı görebilme imkanımız olmuyor ama bana mektuplarla birlikte yollayan
sizler sayesinde hepsini görebiliyorum. Sayenizde dışarıda olup biten her
şeyden haberdar olabiliyorum. Sadece mektup okuduğum zamanlarda sivil hayatla
bağlantılı hissedebiliyorum. Bu yılki Şükran Günü tatili epey uzun dolayısıyla
maalesef bir süre mektup alamayacağım. Bu mektup size ne zaman ulaşır onu da
bilmiyorum ama umarım ki ailelerinizle mutlu ve sağlıklı bir bayram tatili geçirirsiniz
/ geçirmişsinizdir. (Arabayı her zaman dikkatli kullanmayı unutmuyoruz değil
mi?)
Askeriyeye çok ani alınmış olsam da artık zihinsel olarak
hazır hissediyorum. Karışmış ve tatmin olamamış hislerimi düzene soktum ve
gerçeği kabullendim. Artık keyif alıyorum. Kendini geri çekenin kendim olduğunu
fark ettim ve şimdi çok daha rahat hissediyorum.
- Diğer sayfa –
Yani demem o ki, çok fazla endişelenmeye
gerek yok! Önümüzde uzun bir zaman olsa da, “beni bekleyin” gibi laflar
etmektense her birinize, her anınızın kıymetini bilmenizi ve özenle yaşamınızı
söylemek isterim. Her şey gönlünüzce olsun millet!!
Ayrıca pek çok insandan şirketle ilgili pek
çok endişe içerikli yorum aldım. Hepimiz sizi endişelendiren şeylerin
farkındayız. Bu konuyla ilgili defalarca, dikkatle düşündük. Şöyle ki eğer
takımı ve şirketi korumak istiyorsak elimizdeki EN İYİ seçenek bu. Pek çoğunuzun bu en iyi seçenek olayına kuşkuyla yaklaştığını biliyorum fakat şu an size söyleyemeyeceğim
bir sürü şey var. Bu yüzden varsayımlar öne sürmektense bizi anlamaya
çalışırsanız endişelendiğiniz şeylerin hayat bulmaması için elimizden geleni
yapacağız. Lütfen bize güvenin.
Askeriye konusuna geri dönersek, muhtemelen
siz mektubu aldığınızda ben acemi birliği yemin törenine hazırlanıyor olacağım.
Yurt arkadaşlarımdan ayrılacak olmak üzücü olsa da bilinmeyen bir dünyaya adım
atmak da eğlenceli olacak. Yakında sevgili Eunkwang’dan ayrılacağım.. Ühü ühü. İleride,
terhis olduğumuzda ona çok daha iyi davranacağım.. Arkadaşlar.. Artık veda
edeyim.. Sağlıcakla kalın. Kış geliyor o yüzden lütfen hazırlıklarınızı yapın.
Size tekrar yazacağım. Hoşça kalın.
Kaynak: darkgreyyy, soompi
Paylaşım: Kübra

