@bigbadboii: 9. yıl dönümümüz kutlu olsun 🖤
@bigbadboii: 💡💜
@yysbeast: Tek yürek, tek hedefle bir takım olup güzel sonuçlar almayı umduğumuz bu fotoğrafın çekildiği o gün gibi, her daim bir takım olarak aynı hislerle yürümeye devam edeceğiz. Bizler ya da aldığımız bazı kararlar yüzünden hayal kırıklığına uğrayabileceğinizi düşündüğünüz o zamanlarda dahi sessizce yanımızda duran, bizi destekleyen, bize inanan siz hayranlarımıza ve bize özenle yardımcı olan iş arkadaşlarımıza, personelimize çok teşekkür ederim. Ayrıca dostlarım YoonYongLeeSon'a da saygı ve minnetimi iletmek isterim.
@gttk0000: 9. yıl dönümümüz.
Bu uzun süreç boyunca bizi destekleyen, bağrına basan,
seven tüm hayranlarımıza içtenlikle teşekkür ederim.
Sizlerin sayesinde böyle uzun bir süre arkadaşlarımla birlikte mutlulukla dans edebildim ve şarkılar söyleyebildim. Kendimi iyice geliştirmek için ileride de çok daha sıkı çalışmaya devam edeceğim. Lütfen bize göz kulak olmaya devam edin.
Ayrıca daima arkamızda olan, bizim yüzümüzden dolaşıp durmak zorunda kalan iş arkadaşlarımıza ve personelimize de çok teşekkürler.
Lütfen bize göz kulak olmaya devam edin.
Son olarak üyelerim,
yanımda olduğunuz, birlikte olabildiğimiz için huzurla ve keyifle geçen her gün adına tüm kalbimle minnettarım.
Önümüzdeki bin yıl, on bin yıl boyunca birlikte olalım.
Sizi seviyorum.
Tebriklerini ileten herkese çok teşekkürler.
İleride de bize göz kulak olmayı unutmayın.
Mutlu akşamlar ☺😊🤗😄😁
@highlight_dw: ❤️
Fotoğrafta;
Ortaokulda stajyerliğe başladığım andan çıkış yaptığım güne dek, şiddetli rekabetler içinde kaygıyla geçen her günümde ve her şeyin mahvolacağını düşündüğüm kritik durumlarda benim güvenim oldunuz ve beni tamamladınız. İleride de aldığı bu sevginin karşılığını verebilecek kadar yeterli zamanı olan bir insan olabilmeyi umuyorum.
Benim eski dostum LIGHT,
bunca zaman çok zahmet çektiniz. Kutlu olsun. İleride de bize göz kulak olmaya devam edin ❤️
Kaynak: alwaysbyYS
Paylaşım: Kübra





