Junhyung
Yoseob
"Kahve içmek benim hatamdı
uyuyamıyorum
tamamen yanlıştı."
"Al işte yine başladı yine
"
"
"Uykun varsa uyu, yoksa da uyuma."
"Ha... Tazeleniyorum.........."
"Cevap vermek istiyorum ama nasıl yapılacağını bilmediğim için.. Sadece okuyayım."
- Son zamanlardaki hobin nedir?
YS: Last of Us
- Arka planın ne öyle, parmağını mı çektin?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
YS: Parmak izimi görebiliyor musun?
- ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Aptal!!!
YS: Ayna
- Kafanın küçüklüğü eski günlerdekiyle aynı mı hala
YS: Evvet
- En sevdiğin Japonca kelime nedir?
YS: Daisuki
- Last of Us ne??
YS: Playstation oyunu. Zombi oyunu. Tüm ışıklar açıkken oynayabildiğin bir oyun.
- Yoseobie korkak mıymış??ㅋㅋ Korktuğu için tüm ışıklar açık mı oynuyormuş?ㅋㅋㅋㅋ
YS: Arkadan aniden zombiler çıkarken ışıkları nasıl kapatabilirim pardon
- Bunun anlamı ne bil bakalım~~
Yang Yoseob gyw!!!!!!!!!
YS: Yang Yoseob kedi
*Hayran 'sevimli' demeye çalışmış.
- Inkigayo'daki sandviçler lezzetli miydi??
YS: Evvet
- Boyunun 1.80 olduğu dedikodu değil, değil mi?
YS: Asla! Öyle bir dedikodu yok
- En değerli şeyin nedir?
YS: Öncelikle ben.
- Oppanın tatlışlığı ne zamana kadar sürecek merak ediyorum
YS: 53 yaşıma kadar
Kaynak: HIGHLIGHT_STORY, darkgreyyy
Paylaşım: Kübra














