@bigbadboii: Uzun zaman olmuştu, tekrar görüşmek ne güzel ☔️
@bigbadboii: -
@bigbadboii: 🎱🎱🎱
@bigbadboii: Oyun başlasın o halde ♣️
@bigbadboii: Reklam...
@yysbeast: Uzun kollu Yoseobie 📸
@yysbeast: Yüz ifademe bakılırsa sadece beyaz topun gireceğini düşünüyormuşum galiba.
@gttk0000: 📹📹📹📹📹
@gttk0000: WALL-E'yi arıyordum
@gttk0000: Herkese iyi geceler!!!!
Kaynak: HIGHLIGHT_STORY
Paylaşım: Kübra















